Magneten-uitreiking op Employer Branding congres
Hiermee bundelen de SJP, Recruiters United, de NVP en de Vea-vakgroep Arbeidsmarktcommunicatie hun krachten. De voorzitters van deze organisaties hebben dit recentelijk besloten en zullen samen optrekken in de organisatie van het Employer Branding congres op 3 november.
De SJP vindt dit platform helemaal passen bij zijn nieuwe doelstellingen. Dat zijn onder andere het bij elkaar brengen van klanten en bureaus en veel meer aandacht voor het werk. Hans Kroonen, sinds september voorzitter: 'Natuurlijk blijft het winnen van een Magneet een feest, maar er zal veel meer aandacht zijn voor het waarom van het winnen.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVerder is het voor veel adverteerders en bureaus een bijkomend voordeel dat het Magnetenseizoen wordt opgerekt naar 1,5 jaar werk, verwacht de SJP-organisatie. Waar 2009 nog 140 inzendingen opleverde, was de verwachting dat dit aantal in 2010 niet gehaald zou worden. Door ook de eerste helft van 2011 mee te nemen denkt de SJP dat het aantal inzendingen niet of nauwelijks zal verschillen met het aantal in 2009. Door het oprekken van het Magnetenseizoen verschuift automatisch de deadline voor het inzenden van werk naar 12 augustus 2011.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid