Overslaan en naar de inhoud gaan

Dieperink weg bij Endemol

Michiel Dieperink gaat eind dit jaar Endemol International verlaten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn vertrek bij de onderneming valt samen met de verhuizing van de afdeling Advertiser Funded Programming (AFP) naar de interactieve divisie van Endemol die onder leiding staat van Unico Glorie. AFP ‒ en de mensen die er werken ‒ gaan deel uitmaken van de unit Advertiser Related Business binnen Endemol Interactive International. Dieperink kwam begin 1998 bij Endemol in dienst om als managing-director de afdeling AFP op te zetten. Het doel van de afdeling was om non-spot activiteiten binnen de internationale Endemol-groep georganiseerd te krijgen. Daarnaast wilde Endemol beschikken over een team van accountmanagers dat contacten met het internationale bedrijfsleven kon leggen. Deze taken worden nu overgenomen door Endemol's interactieve divisie. Voordat hij bij Endemol kwam, werkte Dieperink vele jaren als onafhankelijk consultant voor adverteerders en reclamebureaus in hun contacten met tv-producenten en zenders.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in