Overslaan en naar de inhoud gaan

Dick Kors weg bij NS

Reputatiemanager vertrekt al na een jaar
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dick Kors is na een jaar alweer weg bij NS. Kors, oud communicatieman van het jaar, werd vorig jaar onder Jeroen Hellenberg aangesteld om het reputatiebeleid van NS beter te stroomlijnen.  Volgens Kors heeft hij het afgelopen jaar een goede start gemaakt met het opnieuw inrichten van het reputatiebeleid. Maar: &;als je wat zwaarder op reputatie wilt sturen, moet je heel dicht tegen de bedrijfsprocessen aanzitten. Uiteindelijk word reputatie bepaald door de vraag of de treinen op tijd rijden en of ze schoon en veilig zijn.  Al je daar als reputatiemanager een rol van betekenis in wilt spelen, moet je als een management consultant door het bedrijf gaan en die rol past niet bij mij. Ik ben echt een communicatieman.&; Dat zijn vertrek iets te maken zou hebben met de benoeming van Maurice Unck,  als hoogste communicatiebaas in de directie verantwoordelijk voor het reputatiebeleid van NS, ontkent Kors. &;Ik ben in een fase van mijn leven dat ik niet uit ben op een toppositie. Ik wil gewoon leuk en interessant werk doen.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in