Overslaan en naar de inhoud gaan

Cora doet het weer voor Mora

De Volkskrant had het bericht vanochtend ook al, en nu volgt het ANP.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Juliëtte de Wijn verschijnt eind oktober weer op de buis als . Met haar typische accent prijst ze als vanouds de kroketten, kipvingers en andere hapjes van producent Mora aan.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe reclamecampagne gaat ze alleen wel op zoek naar een opvolgster. Dat zegt een woordvoerder van het reclamebureau Leukwerkt Worldwide vandaag tegen het ANP.

Volgens het bureau maakt Cora van Mora waarschijnlijk op 30 oktober al haar comeback in het STER-reclameblok. De campagne gaat minimaal een jaar duren. 'Net zo lang tot ze de nieuwe Cora gevonden heeft', aldus het bureau.

Juliëtte de Wijn (44) verscheen met haar typetje Cora van Mora vijf jaar geleden voor het laatst in de reclameblokken. Ze werd door Unilever bedankt omdat iedereen alleen nog maar Cora zag en niet meer de producten die ze moest verkopen. Ze stond het merk in de weg.

Ze prees overigens zestien jaar lang de producten van Mora aan en was daarmee het langstlopende reclametypetje in Nederland, volgens het ANP.

Maar ik denk dat eveneens in die richting komt.

Reclamemaker Bart Kuiper van Leuk Werkt stond aan de wieg van Cora en mag haar dus nu ook weer reanimeren.

Leuk als zo'n relikwie weer opgegraven wordt, maar is het ook slim?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in