Communicatie Poll: wat stemt de comprof?
Met het oog op de gang naar de stembus dit keer de vraag: ‘Wat stemmen de Nederlandse communicatieprofessionals? Ik stem...' (zie…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van de vorige poll luidde: ‘Effectief Brits initiatief: rolluiken met babygezichten beschilderen om raddraaiers mild te stemmen’. Daarmee was een meerderheid van 71 procent het eens. Zij kozen de optie: ‘Ja, het is wetenschappelijk bewezen dat babygezichten een warme reactie bij mensen veroorzaken’. De overige 29 procent koos voor: ‘Nee, het wordt ook wel gesteld dat criminele aanleg gepaard gaat met een gebrek aan invoelingsvermogen’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid