Communicatie Poll: Teuntje. en de donordrempel
De stelling van de Communicatie Poll is gewijd aan de eenmalige informatiekrant over weefsel- en orgaandonatie Teuntje. van NIGZ…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van de Communicatie Poll is gewijd aan de eenmalige informatiekrant over weefsel- en orgaandonatie Teuntje. van NIGZ Donorvoorlichting, die deze week landelijk wordt verspreid. De stelling ‘Huis-aan-huis krant Teuntje is een effectief middel voor werving van donoren’. (zie rechterkolom homepage)
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De stelling van vorige week luidde: 'Juist het communicatie-instrument sponsoring zal minder worden ingezet door de nakende recessie.’ Daarin kon een meerderheid van 55 procent zich in vinden. Zij kozen het antwoord: ‘ Eens, dit middel dient vooral lange termijndoelstellingen’. Een kleinere groep van 45 procent koos voor de optie ‘Oneens, alle communicatiemiddelen worden even zwaar getroffen’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid