Mediamonitoring: stel kwaliteit boven kwantiteit (Brandbarometer)
Wie afgelopen half jaar de resultaten op de Brandbarometer volgde, ziet dat het instrument uitstekend de kwantitatieve bekendheid van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wie afgelopen half jaar de resultaten op de Brandbarometer volgde, ziet dat het instrument uitstekend de kwantitatieve bekendheid van online merken weergeeft, en een significante duiding biedt van de waardering: de sentimenten die deze bekendheid met zich meebrengt. De laatste tien jaar hebben knipseldiensten zich zowel online als offline razendsnel ontwikkeld. Helaas weten veel organisaties het nut én de mogelijkheden van deze methodieken nog niet altijd op waarde te schatten. Bekijk de nieuwste Brandbarometer plus analyse
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid