Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: Opheffen merk Postbank valt te repareren

‘Het verdwijnen van het Postbankmerk is verstandig’ luidde de stelling van de Communicatie Poll van de afgelopen week. Dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het verdwijnen van het Postbankmerk is verstandig’ luidde de stelling van de Communicatie Poll van de afgelopen week. Dat onderwerp blijkt te leven, want bij het sluiten van de poll werd er nog gestemd. De communicatiegemeenschap is verdeeld over de stelling. Een krappe meerderheid (54%) denkt dat het te repareren valt, maar alleen ten koste van forse communicatieinvesteringen. Iets minder dan de helft (39%) noemt het verdwijnen van het merk ‘een kapitale blunder’. Slechts een kleine minderheid (22%) vindt het hoog tijd dat moederbedrijf ING het merkportfolio onder handen neemt.

related partner content for mobile comes here

De tijd zal het leren.
De Poll van deze week gaat – nogmaals - over orgaandonatie. De stelling luidt: BNN moet stoppen met de orgaandonorschow.
Wat vindt u?
Onzin. Goed dat een jongerenomroep dit doet
Terecht, en mag BNN ook meteen van de buis?
Goed idee, maar meer iets voor de gezamenlijke omroepen
Stem mee via de Communicatie Poll (rechterkolom homepage).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in