Overslaan en naar de inhoud gaan

Chase opent jacht op de klant

Michel van Wakeren, tot voor kort client service director en lid van het management team bij Square Melon Nederland, heeft een nieuw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Michel van Wakeren, tot voor kort client service director en lid van het management team bij Square Melon Nederland, heeft een nieuw bureau opgericht: – The Brand Activation People

related partner content for mobile comes here

Chase specialiseert zich in face-to-face confrontatie tussen merk en doelgroep, met creativiteit als vertrekpunt. Het bureau wil juist nu, in tijden van crisis, een nieuw en positief geluid laten horen. Van Wakeren wordt bijgestaan door Wendy Vork, voormalig account director van Square Melon. Zij werkten eerder samen bij Pro Vocations en Demonstr8 Netherlands. Beide gingen later samen in het huidige Square Melon.

Chase werkt vanuit de nieuwe creatieve hub van Nederland: De Houthavens Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in