Uitgever zet Superwijnen-app in als nieuw verdienmodel


Superwijnen is ontwikkeld op basis van Lean-methodieken. In een vroeg stadium van het project zijn zowel de beoogde problemen van de doelgroep als de bedachte oplossing kwalitatief onderzocht. Al snel werd duidelijk dat consumenten vooral in de supermarkt veel moeite hebben met het kiezen van een goede wijn. En dit terwijl ruim 90% van alle wijnen voor thuisgebruik juist daar wordt verkocht.
De app gebruikt de unieke kennis van wijnkenner Harold Hamersma die iedere wijn in alle supermarkten proeft en beoordeelt. Een consument vindt door de barcode te scannen makkelijk de juiste wijn dankzij de beoordeling van Hamersma. Tevens toont de app dagelijks alle wijnaanbiedingen uit de supermarkten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJeroen de Bakker (Lab111) ‘Deze release van Superwijnen is de eerste stap om het nieuwe uitgeefmodel te valideren. Daarnaast monitoren we het gedrag van de eerste gebruikers en ontwikkelen we de app op basis daarvan verder door.’
De app is momenteel alleen beschikbaar voor iPhone (€5,49).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid