Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: heroïsche zeereis voor Delta Lloyd

In een vandaag te lanceren campagne van Delta Lloyd maakt een jongetje een 'Life of Pi'-achtige zeereis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TBWA\Neboko maakte de campagne voor Delta Lloyd. In de commercial - waarvan de online versie 80 seconden duurt - maakt een jongetje een zeereis in een Optimistje, metaforisch voor de financiële levensloop. Het is een reis vol ontberingen, waarvan een aantal doet denken aan de succesfilm Life of Pi.

related partner content for mobile comes here

Czar-regisseur Lieven van Baelen tekende voor de regie en de special effects werden gedaan door Digital District in Parijs.

Credits
Klant: Delta Lloyd Verantw.: Annette Reijersen van Buuren, Annemieke Gerrits-Blom en Annelies ten Broek Bureau: TBWA\NEBOKO Creatie: Bas Engels, Yacco Vijn Strategie: Kees Kalk
Account: Marianne Herweijer, Christian van der Ven, Karin Spijkervet RTV: Pum Buisman Prod. Mij: Czar
Regisseur: Lieven van Baelen
Producer: Willem Bos
D.O.P.: Glynn Speeckaert
Offline: Manu van Hove
Special effects: Digital District, Parijs
Muziek: Massive Music
Sound: Kaiser Sound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in