Campagne: heroïsche zeereis voor Delta Lloyd


TBWA\Neboko maakte de campagne voor Delta Lloyd. In de commercial - waarvan de online versie 80 seconden duurt - maakt een jongetje een zeereis in een Optimistje, metaforisch voor de financiële levensloop. Het is een reis vol ontberingen, waarvan een aantal doet denken aan de succesfilm Life of Pi.
Czar-regisseur Lieven van Baelen tekende voor de regie en de special effects werden gedaan door Digital District in Parijs.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits
Klant: Delta Lloyd Verantw.: Annette Reijersen van Buuren, Annemieke Gerrits-Blom en Annelies ten Broek Bureau: TBWA\NEBOKO Creatie: Bas Engels, Yacco Vijn Strategie: Kees Kalk
Account: Marianne Herweijer, Christian van der Ven, Karin Spijkervet RTV: Pum Buisman Prod. Mij: Czar
Regisseur: Lieven van Baelen
Producer: Willem Bos
D.O.P.: Glynn Speeckaert
Offline: Manu van Hove
Special effects: Digital District, Parijs
Muziek: Massive Music
Sound: Kaiser Sound
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid