
De actie is een initiatief van een medewerker van de Belgische NS, @StationschefBMO. Hij kwam een tweet tegen van Evelien, met een foto:
@StationschefBMO: 'Toen kreeg ik ineens een ingeving, stel dat iedereen dat nu eens zou doen… Stel dat elke pendelaar zo’n achtergelaten ticket, go-pass, krant of eender wat dat er allemaal in een trein blijft liggen, zou gebruiken om die boodschap te verspreiden.’
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHij eindigt met: ‘Bij deze wil ik jullie allemaal uitnodigen in mijn team, het #nmbSocial team, het team dat strijdt voor (glim)lachende gezichten, voor positiviteit, en tegen de verzuring!’
Zo kwam het dat de Belgische treinen vandaag vol lagen met aardige berichtjes van treinreizigers, die onder de hashtag #nmbSocial weer online worden verspreid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee