BrandDeli breidt zenderportfolio uit met Eurosport


Vanaf 1 januari 2015 neemt BrandDeli de Nederlandse sales van sportzender Eurosport voor haar rekening. Hiermee breidt BrandDeli haar zenderportfolio uit tot 13 zenders. BrandDeli neemt de verkoop over van Triade Media.
BrandDeli over Eurosport: 'Eurosport is een echte allround sportzender. Vanuit het Olympisch Stadion in Amsterdam bedient zij de Nederlandse sportliefhebber van zo’n 110 verschillende sporten. De zender is daarmee op jaarbasis goed voor meer dan 3000 uur aan live sport.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet aanbod van Eurosport bestaat uit – onder meer – veel tennis (het verslaat onder andere drie van de vier Grand Slams), voetbal (onder meer de Afrika Cup en de UEFA Youth League) en wielrennen. Ook de auto- en motorsporten en wintersporten zijn goed vertegenwoordigd.
Allard Ruyl, ceovan BrandDeli vindt dat Eurosport uitstekend aansluit bij het portfolio van BrandDeli . 'Het vergroot het marktaandeel en versterkt de mannelijke propositie. Daarnaast biedt Eurosport samen met de zenders en de online platformen van FOX Sports een ideaal sport umfeld, dat via speciale multimediale pakketten geclaimd kan worden.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid