Overslaan en naar de inhoud gaan

Belang Van den Ende & Deitmers in MetrixLab

Van den Ende & Deitmers neemt een belang van 30 procent in onderzoeksbureau MetrixLab.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MetrixLab werd in 1999 opgericht door Han de Groot. Het bureau voert in 39 landen wereldwijd onderzoek uit voor 41 merken uit de mondiale Top 100, waaronder Microsoft, Philips, Canon, Google, Unilever, Sara Lee en PepsiCo. MetrixLab heeft vestigingen in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk en Spanje.

related partner content for mobile comes here

Hubert Deitmers, managing partner en mede-eigenaar van Van den Ende & Deitmers: 'MetrixLab is een uitstekend voorbeeld van Nederlands ondernemerschap met mondiale ambitie. Door de toenemende complexiteit van het medialandschap laten grote adverteerders steeds vaker de effectiviteit van hun online én offline reclame-inspanningen meten door partijen als MetrixLab. Ook voeren zij, ten behoeve van de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten, steeds vaker grensoverschrijdend onderzoek uit via internet. Wij zien er naar uit om gezamenlijk de internationale groei van MetrixLab organisch en door middel van selectieve acquisities gestalte te geven.'

MetrixLab is het tweede bedrijf in het portfolio van Van den Ende & Deitmers op het gebied van ICT-services.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in