Getronics lanceert nieuwe merkcampagne


Een minimusical op Utrecht Centraal luidde de nieuwe campagne in. De campagne moet illustreren hoe Getronics betrokken is bij diensten die het leven gemakkelijk maken maar die vaak als heel gewoon beschouwd worden. Erik van der Meijden, CEO van Getronics: 'Sinds oktober 2007 maakt Getronics deel uit van KPN. Getronics is binnen KPN met ingang van vandaag het label voor alle ICT-diensten aan de grootzakelijke markt. De strategie van Getronics kenmerkt zich door focus. Wij richten ons op gestandaardiseerde ICT-dienstverlening in een wereld waarin telecommunicatie en IT samenkomen. Wereldwijd ligt onze focus volledig op werkplekdienstverlening. Bij een aangepaste bedrijfsstrategie hoort een aangepaste merkstrategie en visuele identiteit.'
Het nieuwe logo brengt de mogelijkheden van de digitale wereld in beeld: kleur, beweging en de voortdurende uitwisseling van informatie. Zo zal het logo online veelal in beweging zijn. De gekleurde strepen symboliseren informatiestromen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid