Overslaan en naar de inhoud gaan

Getronics lanceert nieuwe merkcampagne

Getronics heeft vandaag zijn nieuwe merkcampagne 'Getronics: More fans every day' gelanceerd. Het bedrijf dat vorig jaar door KPN werd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een minimusical op Utrecht Centraal luidde de nieuwe campagne in. De campagne moet illustreren hoe Getronics betrokken is bij diensten die het leven gemakkelijk maken maar die vaak als heel gewoon beschouwd worden. Erik van der Meijden, CEO van Getronics: 'Sinds oktober 2007 maakt Getronics deel uit van KPN. Getronics is binnen KPN met ingang van vandaag het label voor alle ICT-diensten aan de grootzakelijke markt. De strategie van Getronics kenmerkt zich door focus. Wij richten ons op gestandaardiseerde ICT-dienstverlening in een wereld waarin telecommunicatie en IT samenkomen. Wereldwijd ligt onze focus volledig op werkplekdienstverlening. Bij een aangepaste bedrijfsstrategie hoort een aangepaste merkstrategie en visuele identiteit.'

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe logo brengt de mogelijkheden van de digitale wereld in beeld: kleur, beweging en de voortdurende uitwisseling van informatie. Zo zal het logo online veelal in beweging zijn. De gekleurde strepen symboliseren informatiestromen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in