Communicatie Poll: Fortis en Bos
De stelling van deze week is gewijd aan de crisis bij Fortis, die ertoe leidde dat het Nederlandse deel van het bedrijf onder curatele van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ook de stelling van vorige week had betrekking op de crisis bij Fortis. Deze luidde 'Fortis is vertrouwen onder consumenten kwijtgeraakt door gebrekkige communicatie in de media'. Hierover waren de meningen min of meer gelijkelijk verdeeld. Iets minder dan de helft (49%) koos voor de optie ‘Eens, het bedrijf bleek niet in staat geruchten over tekorstschietende liquiditeit te ontzenuwen’. Een zeer krappe meerderheid van 51 procent kon zich niet vinden in de stelling en antwoordde ‘Oneens, niet de communicatie, maar de bedrijfsvoering schiet tekort’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid