Fransen vallen voor smoothie
De Fransen drinken echt niet alleen maar wijn. Ze grijpen steeds vaker naar de smoothie: het gezonde mixdrankje dat bol staat van het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In 2005 werden smoothies gelanceerd op de Franse markt door de Britse producent Innocent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daarna volgden Hero, Pampryl, Orangina Schweppes, Toury en Andros met hun eigen smoothies. De Fransen vallen voor het gemak van de plastic flesjes van een kwart liter, en vooral voor de gezondheidsclaim. En de handel? Die profiteert van flinke marges en zet smoothies vooraan op de schappen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: L’Expansion
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid