
Zo kan de belofte die men aan klanten doet dat ze niet meer gebeld worden beter garanderen. De betalende leden zijn aangeschreven of zij hun gegevens willen laten opnemen in het reguliere Infofilter-bestand.
In het Infofilter, waar afmelden gratis is, staan bijna 300.000 telefoonnummers van consumenten geregistreerd. Inmiddels is het eerste bestand aangeleverd aan Infofilter. Dit bestand bevatte ongeveer 200 telefoonnummers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Bel-me-niet stuurde aanvankelijk, nadat consumenten zich hadden afgemeld, een overzicht met de telefoonnummers van consumenten per fax of e-mail door naar individuele call centers. Doordat de bestanden nu ook in het Infofilter worden opgenomen, zijn de klanten van bel-me-niet ervan verzekerd dat zij niet meer telefonisch benaderd worden door alle bij Infofilter aangesloten bedrijven.
De leden van DDMA (Dialogue Marketing), WGCC (Facilitaire Contactcenters), MOA (Marktonderzoek) en NTO (Thuiswinkel) hebben zich verplicht tot het gebruik van Infofilter.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee