Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple nu meest invloedrijke merk

Apple is door lezers van online magazine Brandchannel gekozen tot het merk met de grootste wereldwijde invloed in 2004. Daarmee stootte de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De enquête werd gehouden onder bijna 2000 lezers van het vaktijdschrift op internet voor de reclame- en merkenbranche in 75 landen. De eerste positie van Apple is te verklaren door de grote populariteit van de iPod, de mobiele digitale speler die het concern op de markt bracht. Miljoenen mensen hebben in 2004 een iPod gekocht.
Uitgever Robin Rusch van Brandchannel denkt dat Al Jazeera zijn vijfde plaats dankt aan het feit dat de zender voor de wereld een van de weinige toegangswegen is tot nieuws uit Irak en Afghanistan met een ander gezichtspunt dan het westerse (nu.nl).

related partner content for mobile comes here

In het jaarlijkse onderzoek wordt lezers gevraagd aan een bepaald merk een cijfer te geven voor de invloed die het heeft op het leven van mensen.

Uitgever Robin Rusch van Brandchannel denkt dat Al Jazeera zijn vijfde plaats dankt aan het feit dat de zender voor de wereld een van de weinige toegangswegen is tot nieuws uit Irak en Afghanistan met een ander gezichtspunt dan het westerse.

In het jaarlijkse onderzoek wordt lezers gevraagd aan een bepaald merk een cijfer te geven voor de invloed die het heeft op het leven van mensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in