Bavaria kiest voor KesselsKramer


Marketingdirecteur Peer Swinkels spreekt van een 'fantastische pitch, waaruit een enorme passie van de gegadigden met het vak sprak'. De campagnevoorstellen waren zo goed dat de beslissing moeilijk was, maar de keuze viel uiteindelijk unaniem op KesselsKramer. Swinkels: 'Dat bureau maakte een verpletterende indruk.'
De slagzin 'Zo, nu eerst een Bavaria' werd door alle drie de bureaus gehandhaafd, maar zal door het nieuwe bureau 'anders worden ingevuld', aldus Swinkels.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Mark Aink van S-W-H reageert teleurgesteld. ´Tijdens de samenwerking over de afgelopen zeven jaar hebben we een enorme kennis opgebouwd van het bedrijf, het merk en de biermarkt. Bavaria is een bijzonder bedrijf waar wij een zeer speciale band mee hebben gehad. Aan een
zeer intensieve, persoonlijke samenwerking met vele hoogtepunten komt nu een einde. En dat doet pijn.`
Volgens Aink heeft zijn bureau tijdens de competitie een heel duidelijke visie neergelegd op waar het heen moest met het biermerk. ´Uitdagend is en verrassend. Met humor en de nodige zelfrelativering. Wij hebben een faire kans gehad in de competitie, alhoewel je weet dat het moeilijker is als bestaand bureau.`
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid