Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria kiest voor KesselsKramer

Bavaria heeft zijn reclamebelangen ondergebracht bij KesselsKramer na een competitie waaraan ook het bestaande bureau S-W-H (waarvan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketingdirecteur Peer Swinkels spreekt van een 'fantastische pitch, waaruit een enorme passie van de gegadigden met het vak sprak'. De campagnevoorstellen waren zo goed dat de beslissing moeilijk was, maar de keuze viel uiteindelijk unaniem op KesselsKramer. Swinkels: 'Dat bureau maakte een verpletterende indruk.'

related partner content for mobile comes here

De slagzin 'Zo, nu eerst een Bavaria' werd door alle drie de bureaus gehandhaafd, maar zal door het nieuwe bureau 'anders worden ingevuld', aldus Swinkels.

Mark Aink van S-W-H reageert teleurgesteld. ´Tijdens de samenwerking over de afgelopen zeven jaar hebben we een enorme kennis opgebouwd van het bedrijf, het merk en de biermarkt. Bavaria is een bijzonder bedrijf waar wij een zeer speciale band mee hebben gehad. Aan een
zeer intensieve, persoonlijke samenwerking met vele hoogtepunten komt nu een einde. En dat doet pijn.`

Volgens Aink heeft zijn bureau tijdens de competitie een heel duidelijke visie neergelegd op waar het heen moest met het biermerk. ´Uitdagend is en verrassend. Met humor en de nodige zelfrelativering. Wij hebben een faire kans gehad in de competitie, alhoewel je weet dat het moeilijker is als bestaand bureau.`

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in