Overslaan en naar de inhoud gaan

Bardoel en Bloemer benoemd aan KUN

Aan de Koninklijke Universiteit Nijmegen is Dr. Jo Bardoel benoemd tot bijzonder hoogleraar 'Mediabeleid, in het bijzonder de vormgeving…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bardoel is als universitair hoofddocent verbonden aan de Afdeling Communicatiewetenschap en The Amsterdam School of Communications Research (ASCoR), beide aan de Universiteit van Amsterdam. Professor Bardoel studeerde sociologie en massacommunicatie aan de KU Nijmegen en werkte daarna ruim vijftien jaar in verschillende beleidsadviserende

related partner content for mobile comes here

functies bij de NOS in Hilversum. Daar ontwikkelde hij zich tot deskundige

op het brede terrein van het media- en communicatiebeleid. Daarnaast

redigeerde hij, met Jan Bierhoff, negen edities van het handboek Media in

Nederland (1981-1997). Tegelijkertijd is Professor dr. José Bloemer in Nijmegen benoemd tot hoogleraar 'Bedrijfskunde, in het bijzonder Marktanalyse en Relatiemanagement'. Zij was hiervoor hoogleraar marketing en marktonderzoek aan het Limburgs Universitair Centrum te

Diepenbeek in België. In Nijmegen zal prof. Bloemer bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de afstudeervariant Strategie, Marketing en Distributie van de opleiding

Bedrijfswetenschappen en de ontwikkeling van de mastervariant marketing. Het

bedrijfswetenschappelijk onderzoek is gebundeld in het programma 'De

creatieve onderneming in de Europese context'. Daarnaast komt een nieuw

programma voor het veld Strategie, Marketing en Internationaal Management'.

De nieuwe hoogleraar heeft ook een belangrijk aandeel in de facultaire

onderzoeksprofilering gericht op marktanalyse, marketing en

relatiemanagement. (Bron: KUN)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in