Overslaan en naar de inhoud gaan

Futurebrand ontwerpt winkelconcept voor Dutchtone

Merkenadviesbureau FutureBrand heeft voor Dutchtone een retailformule ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste Dutchtone winkel, in Den Haag, ademt volgens het bureau de filosofie van het bedrijf uit en laat klanten kennis maken met een winkelervaring waar service, overzichtelijkheid en informatie centraal staan. Ook telefoniebedrijven als KPN en Telfort hebben eigen winkels.

related partner content for mobile comes here

Bij Dutchtone kunnen bezoekers, Dutchtone-klant of niet, in de winkel gratis hun GSM opladen, opbergen in een afsluitbaar kastje en vervolgens verder winkelen. De Dutchtone winkel in Den Haag is een experiment om te kijken of het concept op de Nederlandse markt aanslaat. De eerste reacties van klanten over de nieuwe Dutchtone winkel zijn erg positief.

‘Het concept voor de Dutchtone winkel is ontstaan vanuit de gedachte dat de mondige consument mee wil denken en zich thuis voelt in omgeving die hem de service, innovatie en het gemak biedt dat hij verwacht. Daarom heeft FutureBrand een winkelformule ontworpen die de klant als het ware omarmt’, aldus Gesina Roters, senior designer bij FutureBrand.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in