Arrogantie, waanzin en triomf in de nieuwe Hornbach-reclame
De nieuwe campagne van bouwmarkt Hornbach is een tegenhanger van de campagne uit het voorjaar. In de eerdere campagne stond het vrijheidsgevoel dat je buiten krijgt centraal, nu draait het om de vrijheid in je eigen huis.
Het is jouw project - extended | HORNBACH reclame
Thuis kun je je wat betreft klussen nog helemaal laten gaan, is de boodschap. De slogan van de campagne is daarom ‘Het is jouw project’.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaStemmingswisselingen
Heimat werkte nauw samen met de Britse regisseur Ian Pons Jewell (productie Anorak, Berlijn) en maakte een commercial waarin de hoofdrolspeler tijdens het klussen te maken heeft met allerlei stemmingswisselingen. Arrogantie, waanzin, falen en triomf: alles komt voorbij. Volgens de makers is de tv-spot ‘een betoog voor individuele vrijheid’.
Credits:
Bureau: HEIMAT, Berlijn
Productie: Anorak, Berlijn
Regie: Ian Pons Jewell
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidde nieuwste reclame grenst aan waanzin/ bizonder vulgair, een ranzige onderbroek.geschikt voor de wasmachine/ je moet het maar bedenken/ niet naar Hornbach dus.