Overslaan en naar de inhoud gaan

Arrogantie, waanzin en triomf in de nieuwe Hornbach-reclame

Bureau Heimat maakt campagne voor bouwmarktketen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe campagne van bouwmarkt Hornbach is een tegenhanger van de campagne uit het voorjaar. In de eerdere campagne stond het vrijheidsgevoel dat je buiten krijgt centraal, nu draait het om de vrijheid in je eigen huis.

related partner content for mobile comes here

Thuis kun je je wat betreft klussen nog helemaal laten gaan, is de boodschap. De slogan van de campagne is daarom ‘Het is jouw project’.

Stemmingswisselingen

Heimat werkte nauw samen met de Britse regisseur Ian Pons Jewell (productie Anorak, Berlijn) en maakte een commercial waarin de hoofdrolspeler tijdens het klussen te maken heeft met allerlei stemmingswisselingen. Arrogantie, waanzin, falen en triomf: alles komt voorbij. Volgens de makers is de tv-spot ‘een betoog voor individuele vrijheid’. 

Credits:
Bureau: HEIMAT, Berlijn
Productie: Anorak, Berlijn
Regie: Ian Pons Jewell 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
hjm Dorresteijn

de nieuwste reclame grenst aan waanzin/ bizonder vulgair, een ranzige onderbroek.geschikt voor de wasmachine/ je moet het maar bedenken/ niet naar Hornbach dus.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in