Overslaan en naar de inhoud gaan

AOL komt met nieuw entertainment format

AOL, 's werelds grootste internetprovider en onderdeel van de Time Warner group komt met met een nieuw Internetformat: een online reality…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, 's werelds grootste internetprovider en onderdeel van de komt met met een nieuw Internetformat: een online reality show onder de naam . Het programma is puur online en is een kruising tussen Idols en The Apprentice.

related partner content for mobile comes here

Via het Internet en via een vakjury, wordt uiteindelijk de baas gekozen van een nieuw digitaal platenlabel. Platenmaatschappij (ook onderdeel van Time Warner), kwam met het idee en sponsor heeft zijn naam eraan verbonden.

AOL ziet gelijk de mogelijkheid om haar Music Channel te promoten. De show is, alleen op Internet, te zien vanaf 15 september, maar het kan natuurlijk prima dat het bij succes ook een TV vervolg krijgt. Uitstekende manier om formats (goedkoper) te testen op populariteit bij het publiek. Zo voorkom je zepers op TV.

Dit zullen we daarom steeds vaker gaan zien, "internet only" formats die niet zozeer een afgeleide zijn van een TV format, maar op zichzelf staan en specifiek voor Internet zijn ontwikkeld en gebruik maken van alle interactieve mogelijkheden. Wie volgt in Nederland? Ilse, Planet of Talpa?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in