Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Vegers naar Havas Boondoggle Amsterdam

Vegers gaat aan de slag als senior art-director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Binnen  gaat Vegers intensief samenwerken met senior copywriter Bart van de Winkel. 

related partner content for mobile comes here

Vegers werkte eerder bij JWT, Selmore en McCann voor klanten als Mini, Vodafone, Volkskrant, Sky Radio en Praxis. 

Menno Schipper, executive creative director bij Havas Boondoggle, reageert opgetogen op de komst van Vegers: &;Hij is ervaren, zit boordevol goede ideeën, heeft veel energie en is een leuke vent om mee te werken. Bovendien misten we nog een Feyenoordfan op de vloer. Nu hebben we wat meer smaken in de gesprekken op maandagochtend.&;

Het duo Vegers en Van de Winkel zal in principe inzetbaar zijn voor alle klanten van het bureau.  

Havas Boondoggle Amsterdam werkt onder andere voor: PSA Peugeot Citroën, Nutricia, Freo, Net4Kids, KNVB, Hoya, Iglo, Lely, en PostNL. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in