Overslaan en naar de inhoud gaan

Zoom zoom Mazda

Mazda neemt internet serieus. Om hun RX-8 sports coupé te promoten hebben ze een geintegreerde campagne laten ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De microsite is gemaakt door Syzygy, de questionnaire door de AGA Group en communicatie wordt gedaan door Mindshare. Er worden bannercampagnes, postcard campaigns en e-mail campagnes opgezet.

related partner content for mobile comes here

Om te kunnen meeracen in de '' met de nieuwe RX-8 moet je eerst een aantal vragen beantwoorden. Hiermee wordt je 'Zoom-Zoom' niveau getest.

Onder de noemer "The internet is critical for the execution of this campaign. It will enable us to convert all interested entrants into a new database of real customer prospects" is kosten nog moeite gespaard.

Klink allemaal geweldig. Het lukt mij alleen niet om te racen, kom niet langs het adresform :-(

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in