Zoom zoom Mazda
Mazda neemt internet serieus. Om hun RX-8 sports coupé te promoten hebben ze een geintegreerde campagne laten ontwikkelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De microsite is gemaakt door Syzygy, de questionnaire door de AGA Group en communicatie wordt gedaan door Mindshare. Er worden bannercampagnes, postcard campaigns en e-mail campagnes opgezet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om te kunnen meeracen in de 'Zoom-Zoom Challenge' met de nieuwe RX-8 moet je eerst een aantal vragen beantwoorden. Hiermee wordt je 'Zoom-Zoom' niveau getest.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOnder de noemer "The internet is critical for the execution of this campaign. It will enable us to convert all interested entrants into a new database of real customer prospects" is kosten nog moeite gespaard.
Klink allemaal geweldig. Het lukt mij alleen niet om te racen, kom niet langs het adresform :-(
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid