Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat brengt 2010 ons?

Het is misschien wat aan de vroege kant, maar het kijken in de glazen bol gaat beginnen. Donderdag vindt in De Kuip in Rotterdam de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een dag vol trends, ontwikkelingen en succesvolle toepassingen van de belangrijkste (digitale) marketingdisciplines. Nou, en? De dag wordt afgesloten door een paneldiscussie waar ikzelf ook aan mee mag doen. En daarvoor heb ik meningen nodig!

related partner content for mobile comes here

Er zijn drie hoofdvragen
-Wat brengt 2010 ons?
-Wat worden belangrijke businessaanjagers?
-En wat moeten we vooral niet meer doen?

Van mij wordt verwacht dat ik die vragen beantwoord vanuit het perspectief van internet, e-commerce en social media. Laten dat nu net de gebieden zijn waar je makkelijk mensen kunt betrekken. En dus vraag ik je om je input hier te geven.

Wie roept?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in