Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier nominaties 'DM-man 2006'

De genomineerden voor de titel 'DM-man 2006' zijn bekend. De vier namen zijn Ruud van Munster, Brand & Customer Value Proposition Manager…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dinsdag 25 april wordt tijdens het TPG Post DM-feest van TCD2006 in Club Storm (Utrecht) de winnaar bekend gemaakt. De titel wordt toegekend aan degene die zich in de afgelopen twaalf maanden in het dm-vak het meest positief heeft onderscheiden.

related partner content for mobile comes here

De vier zijn genomineerd door de adviesraad, die bestaat uit Allard Frederiks, hoofdredacteur van Adforesult; Paul Petermeijer, managing director van BBP; David Vink, ceo Lost Boys; Peter Joziasse, manager innovatie management TPG Post en Annelies Velders, campagne manager KPN Mobile. Deze adviesraad heeft de verschillende kandidaten die op de longlist stonden, beoordeeld.

Vanaf komende dinsdag kunnen vakgenoten stemmen op één van de vier genomineerden via link. Afgelopen jaar ging de Award naar een vrouw: Marianne Robben, strategy director van Ara.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in