Vier nominaties 'DM-man 2006'


Op dinsdag 25 april wordt tijdens het TPG Post DM-feest van TCD2006 in Club Storm (Utrecht) de winnaar bekend gemaakt. De titel wordt toegekend aan degene die zich in de afgelopen twaalf maanden in het dm-vak het meest positief heeft onderscheiden.
De vier zijn genomineerd door de adviesraad, die bestaat uit Allard Frederiks, hoofdredacteur van Adforesult; Paul Petermeijer, managing director van BBP; David Vink, ceo Lost Boys; Peter Joziasse, manager innovatie management TPG Post en Annelies Velders, campagne manager KPN Mobile. Deze adviesraad heeft de verschillende kandidaten die op de longlist stonden, beoordeeld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVanaf komende dinsdag kunnen vakgenoten stemmen op één van de vier genomineerden via deze link. Afgelopen jaar ging de Award naar een vrouw: Marianne Robben, strategy director van Ara.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid