Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever bundelt krachten met Britse overheid

Fabrikant sluit langetermijnovereenkomst met het Britse ministerie van ontwikkelingssamenwerking.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteravond zetten de 2 partijen hun handtekening onder de overeenkomst, in New York. Doel van de samenwerking: de levens van mensen verbeteren in derde wereldlanden, op het niveau van gezondheid en economische omstandigheden.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking moet nieuwe banen creëren, de kwaliteit van drinkwater en sanitaire voorzieningen verbeteren en voor een duurzame supply chain zorgen.

Focus ligt op het verbeteren van economische omstandigheden voor vrouwen, het opschalen van drinkwaterprojecten en supply chainverbetering van grondstoffen.

Sociale businessmodellen
Het ministerie en Unilever zeggen nieuwe social businessmodellen in te gaan zetten, om 100 miljoen mensen op al deze niveaus te kunnen helpen in 2025.

Beide partijen investeren daarnaast 5 miljoen Engelse ponden in onderzoek en innovatieprogramma’s op het vlak van sanitaire voorzieningen en veilig drinkwater.

En ook hier tellen de duurzame doelstellingen van Unilever: de business verdubbelen, de ecologische footprint verkleinen en de sociale impact vergroten.

Bron: Marketingmagazine

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in