Overslaan en naar de inhoud gaan

Uber kiest voor Coopr

PR-bureau gaat alle marketing PR activiteiten voor Uber doen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Uber heeft Coopr geselecteerd als partner voor alle Marketing PR activiteiten. Inmiddels is het bureau al aan de slag gegaan met de eerste activiteiten.

related partner content for mobile comes here

Volgens Jos Govaart, zaten er maar een paar weken tussen het eerste telefoontje en de bekendmaking dat Uber voor Coopr koos. &;Ik weet niet of er een uitgebreide pitch is geweest, volgens mij niet.  Maar soms heb je dat, ik wist meteen toen Uber belde dat het wel goed zat. Het gaat ook bij zo&;n pitch maar voor de helft om de inhoud. Het gaat er ook om hoe je in de aanloop naar de keuze voor een bureau met een klant omgaat. Ik vergelijk het met een bokswedstrijd. Het gaat niet om die ene klap, maar je deelt  - in positieve zin - de hele tijd kleine tikjes uit. Attenties. Wij zijn daar wel goed in, inmiddels. Daarbij komt dat we elkaar indirect kennen. Laat ik het zo zeggen: er zat al een fikse overlap in het netwerk tussen mensen in het pr-team van Uber en het Coopr-team dat voor Uber gaat werken.&;

Volgens Govaart gaat zijn bureau zich vooral richt &;op wat ze dan noemen Marketing PR. Corporate zaken doet het team van Uber zelf, al zullen wij wel als sparringpartner optreden.&;

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in