Overslaan en naar de inhoud gaan

The North Face maakt fantasievolle wintersportfilm mogelijk

De video is tevens een eerbetoon aan de overleden freestyle-skiër JP Sinclair.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De korte film 'Imagination' gaat over de fantasie van een jongen die achterin de auto zit op weg naar wintersport. Terwijl zijn ouders kibbelen, kijkt hij naar buiten en stelt zich voor wat hij zou doen als hij daar buiten in de sneeuw was.

related partner content for mobile comes here

Het resultaat is een film vol fantastische skistunts, afgewisseld met herkenbare momenten voor iedereen die zich als kind ooit verveelde achterin de auto.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De film is gemaakt door Sherpas Cinema, outdoorkledingmerk The North Face en professioneel freeskiër Tom Wallisch. Ze wonnen 'Best film' in de categorie Ski & Snowboard op het Candese filmfestival Banff. De film werd binnen een paar dagen 1,5 miljoen keer bekeken.

Eerbetoon


Het is een vervolg van twee eerdere 'urban skifilms' van Sherpas (All.I.Can en Into the Mind's Night). Professioneel freeskiër JP Auclair bedacht het concept voor deze serie. Hij overleed in 2014 tijdens een lawine. Deze derde film is tevens een eerbetoon hem. Op social media wordt de film gedeeld met de hashtags #Imagination en #WeLoveYouJP.

en

Into the Mind's Night). Professioneel freeskiër JP Auclair bedacht het concept voor deze serie. Hij overleed in 2014 tijdens een lawine. Deze derde film is tevens een eerbetoon hem. Op social media wordt de film gedeeld met de hashtags #Imagination en #WeLoveYouJP.

). Professioneel freeskiër JP Auclair bedacht het concept voor deze serie. Hij overleed in 2014 tijdens een lawine. Deze derde film is tevens een eerbetoon hem. Op social media wordt de film gedeeld met de hashtags #Imagination en #WeLoveYouJP.

Senior brand content manager Landon Bassett (The North Face) vertelt Adweek: 'Wij hebben als merk de visie en de middelen om de nalatenschap van JP op een betekenisvolle manier voort te zetten. We willen een platform zijn dat mensen helpt om te blijven dagdromen. Met deze film leggen we de lat hoog.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in