TBWA\NEBOKO daagt PostNL uit tot muzikale bezorgtest


In de film worden de bezorgers van PostNL op de proef gesteld met de bezorging van een printende 3D-printer.
Om te testen hoeveel schokken een pakket krijgt, werkt de printer tijdens de bezorging aan een trompet. Wanneer het pakketje te veel schokken krijgt, zal de printer te veel naast het ontwerp printen, waardoor de trompet niet werkt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet pakketje moest uiteindelijk bezorgd worden bij de Wisseloord Studio’s, waar trompetist Eric Vloeimans de trompet kon testen.
De online activatie werd geproduceerd door het videoproductiebedrijf van TBWA, Vidiboko.
De film is vanaf vandaag online te bekijken:
PostNL - Sound of Delivery
Credits
Klant: PostNL
Verantwoordelijk aan klantzijde: Carlos Mendes Aguiar, Sander de
Fluiter , Hilde Gloudemans
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Vidiboko
Regisseur: Mattijs Mollee
Editing: MRTN
Geluid: Amp.Amsterdam
3D print specialist: Joris van Tubergen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid