Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA\NEBOKO daagt PostNL uit tot muzikale bezorgtest

Het postbedrijf wil met de campagne laten zien dat ieder pakketje met zorg en aandacht wordt vervoerd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de film worden de bezorgers van op de proef gesteld met de bezorging van een printende 3D-printer.

related partner content for mobile comes here

Om te testen hoeveel schokken een pakket krijgt, werkt de printer tijdens de bezorging aan een trompet. Wanneer het pakketje te veel schokken krijgt, zal de printer te veel naast het ontwerp printen, waardoor de trompet niet werkt.

Het pakketje moest uiteindelijk bezorgd worden bij de Wisseloord Studio’s, waar trompetist Eric Vloeimans de trompet kon testen.

De online activatie werd geproduceerd door het videoproductiebedrijf van TBWA, .

De film is vanaf vandaag online te bekijken:

Credits
Klant: PostNL
Verantwoordelijk aan klantzijde: Carlos Mendes Aguiar, Sander de 
Fluiter , Hilde Gloudemans
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Vidiboko
Regisseur: Mattijs Mollee
Editing: MRTN
Geluid: Amp.Amsterdam
3D print specialist: Joris van Tubergen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in