Rabobank reorganiseert diensten consumenten
Rabobank is van plan om zijn dienstverlening aan consumenten ingrijpend te reorganiseren, onder de noemer 'Project Fast'.
Dat gaat ten koste van 1200 banen in drie jaar, meldt Het Financieele Dagblad. De lokale kantoren moeten veel meer klantgericht gaan werken, zo blijkt uit interne Rabo-documenten. Momenteel loopt een proefproject van de reorganisatie bij Rabobank Nijmegen. Rabobank bevestigt dat Fast in de loop van dit jaar ook in andere kantoren wordt gestart. Het doel is dat 350 Rabobanken volgens het Fast-model gaan werken. De Nijmeegse proef heeft inmiddels geleid tot het schrappen van 40 voltijdbanen op een totaal van 235. In totaal zijn er bij Rabo 58.000 banen. Rabobank gaat uit van een banenverlies, door natuurlijk verloop, van 1200 voltijdbanen in drie jaar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid