Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola grootste sponsor jongerenevenementen

Coca-Cola is de meest actieve sponsor van jongerenevenementen in 2002.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 2001 stond de frisdrankleverancier nog op de tweede plaats achter Heineken, maar in 2002 heeft ze de koppositie van Heineken overgenomen in de Evenementenmonitor. Coca-Cola sponsorde in totaal 33 jongerenevenementen, 12 meer dan in 2001. In 2002 valt verder de derde positie van Bacardi op. Het drankenmerk is daarmee de hoogste nieuwe binnenkomer. In de ReSpons Evenementenmonitor van vorig jaar stond Bacardi op de 35e plaats. Radio & tv was in 2002 met 45 verschillende radio- en tv-stations de actiefste merkcategorie bij jongerenevenementen. Radio 538 is de meest actieve merknaam binnen deze categorie, gevolgd door MTV en Radio 3 FM. Op de tweede plaats staan de niet-alcoholische dranken, gevolgd door de merkcategorie bier.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in