Nieuwe website en huisstijl DDMA
De DDMA neemt een nieuwe huisstijl in gebruik. Het gaat onder meer om een nieuw logo en een nieuwe interactieve website.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De oude huisstijl, ontworpen bij de oprichting van DDMA in 2003, raakte uit de tijd, licht directeur Diana Janssen toe. ‘Als branchevereniging staan wij voor dialoog en interactie. Maar onze eigen website was hier geen weerspiegeling van.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De DDMA-site biedt een infodesk, met informatie en rapporten exclusief voor DDMA-leden. Achter de login kunnen zij ook terecht voor de contactinformatie van mede-leden. Er wordt nog gewerkt aan een interactief DM-woordenboek en een DM-boekenkast. DM-ers kunnen hiermee een eigen bijdrage leveren aan het vakjargon en hun kennis uitbreiden door een kijkje te nemen in de boekenkast.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid