Nieuwe campagne Peijnenburg: ‘Van huis uit meegekregen’


Deze oer-Hollandse campagne heeft zijn werk gedaan, meldt het bedrijf. Sinds de start van de campagne in 2003 is de markt voor ontbijtkoek ruimschoots verdubbeld. Met de nieuwe campagne wil de fabrikant inspelen op de nieuwe gebruiksgewoonten, want ontbijtkoek wordt steeds vaker buitenshuis gegeten. René Groen, marketingdirecteur van Koninklijke Peijnenburg: 'Onze nieuwe campagne speelt op de nieuwe gebruiksgewoonten van ontbijtkoek in.'
Koninklijke Peijnenburg startte in 2003 met de reclamecampagne ‘Happen naar Peijnenburg’, die is ontwikkeld door Leukwerkt Worldwide. De campagne won diverse prijzen. Bovendien groeide de markt van ontbijtkoek jaar op jaar. De samenwerking met Leukwerkt krijgt met de nieuwe campagne een vervolg. Bart Kuiper van Leukwerkt Worldwide is ook de geestelijk vader van de reclamecampagne ‘Van huis uit meegekregen’ waarmee Peijnenburg een nieuwe fase ingaat.
Klik hier om de nieuwe Peijnenburg commercial te bekijken
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid