Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Peijnenburg: ‘Van huis uit meegekregen’

Koninklijke Peijnenburg stopt met de reclamecampagne ‘Happen naar Peijnenburg’. Vandaag begint de nieuwe campagne met als thema…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze oer-Hollandse campagne heeft zijn werk gedaan, meldt het bedrijf. Sinds de start van de campagne in 2003 is de markt voor ontbijtkoek ruimschoots verdubbeld. Met de nieuwe campagne wil de fabrikant inspelen op de nieuwe gebruiksgewoonten, want ontbijtkoek wordt steeds vaker buitenshuis gegeten. René Groen, marketingdirecteur van Koninklijke Peijnenburg: 'Onze nieuwe campagne speelt op de nieuwe gebruiksgewoonten van ontbijtkoek in.'
Koninklijke Peijnenburg startte in 2003 met de reclamecampagne ‘Happen naar Peijnenburg’, die is ontwikkeld door Leukwerkt Worldwide. De campagne won diverse prijzen. Bovendien groeide de markt van ontbijtkoek jaar op jaar. De samenwerking met Leukwerkt krijgt met de nieuwe campagne een vervolg. Bart Kuiper van Leukwerkt Worldwide is ook de geestelijk vader van de reclamecampagne ‘Van huis uit meegekregen’ waarmee Peijnenburg een nieuwe fase ingaat.

related partner content for mobile comes here

Klik om de nieuwe Peijnenburg commercial te bekijken

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in