Nationale-Nederlanden kiest N=5
Na wat Nationale-Nederlanden omschrijft als een 'nek-aan-nekrace' tussen drie bureaus is het reclameaccount ondergebracht bij het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Johan van der Zanden, directeur marketing communicatie van 's lands grootste verzekeraar, laat weten 'dat vooral de manier waarop de behoefte van de klanten werd doorvertaald, de focus op verkoopbevordering en de actieve rol van de verzekeringsadviseur in het concept doorslaggevend zijn geweest' bij de bureaukeuze.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nationale-Nederlanden verwacht in het voorjaar een nieuwe campagne te beginnen gericht op verzekeringstussenpersonen en 'eindklanten.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet account komt van Ubachs-Wisbrun.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid