Overslaan en naar de inhoud gaan

MWG AMMA 2010: 116 inzendingen

Er is een stuk minder ingezonden voor de MWG AMMA (Annual Masters of Media Awards) 2010 dan de afgelopen jaren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het totale aantal inzendingen bedraagt 116 terwijl de laatste vier jaar het aantal rond de 150 lag. Vanuit de mediabureaus bleven de inzendingen stabiel maar overige branches (reclamebureaus, interactief bureau en exploitant) stuurden minder cases in.
Bijna alle categorieën van de AMMA kenden een lager aantal inzendingen dan vorig jaar, behalve de Hans du Chatinier-prijs.
Beste Media-/middelenstrategie blijft met afstand de populairste categorie (34), gevolgd door Beste Single Mediastrategie (16), Beste Interactieve mediastrategie (15) en Beste Mediastunt (14). De overige inzendingen zijn: Beste Media-innovatie (11) en Hans du Chatinier-prijs voor professionals (8), Hans du Chatinier-prijs voor studenten (7), Mediabureau van het Jaar (7) en Media-adverteerder van het jaar (4).

related partner content for mobile comes here

Deze maand buigen zich diverse jury’s over de cases. Voor de 2 Hans du Chatinier-prijzen jureert één specialistenjury de nominaties en winnaar. Het YIM Mediatalent van het jaar wordt gekozen via een workshop.
Voor 7 categorieën bepalen aparte specialistenjury’s een shortlist, waarna de hoofdjury de uiteindelijke nominaties en winnaars aanwijst. Daarnaast bepaalt de hoofdjury ook - aan de hand van een online onderzoek - de winnaars voor de Carl Lipp-prijs en Exploitant van het jaar.
Eind maart worden alle nominaties bekendgemaakt. Op donderdag 19 mei 2011 is de uitreiking met het thema 'Royal AMMA’ in de Beurs van Berlage in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in