Overslaan en naar de inhoud gaan

David Vink uitgever Veronica Uitgeverij

David Vink (nu directeur Clockwork) wordt uitgever bij Veronica Uitgeverij. Hij is als algemeen directeur eindverantwoordelijk voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

David Vink volgt Peter Contant op die zeven jaar werkzaam was als algemeen directeur/hoofdredacteur bij de . Vink zal zich als uitgever nog meer gaan toeleggen op nieuwe (digitale) businessmodellen naast zijn verantwoordelijkheid voor de exploitatie van tijdschriften Veronica Magazine en Totaal TV. Vink begint 1 april met zijn nieuwe werkzaamheden.

related partner content for mobile comes here

Eric van Stade, algemeen directeur van moederbedrijf SBS: 'David Vink heeft een zeer mooi trackrecord en heeft zich de laatste jaren vooral op digitaal gebied ruimschoots bewezen. Zijn kennis en ervaring zal Veronica Uitgeverij zeker helpen de opgebouwde voorsprong op technologisch gebied te behouden en te verstevigen.'

David Vink: 'Veronica Uitgeverij is een zeer succesvol bedrijf met ijzersterke merken. Het ambitieniveau ligt hoog met name op digitaal gebied zoals de uitgebreide applicatie op de iPhone en iPad.'

Vink (49) is momenteel nog managing director van Clockwork (Amsterdam, Zwolle en Groningen) waar hij in januari 2009 in dienst trad. In de periode 2005-2008 was hij managing director van LBi Lost Boys. Daarvoor was hij gedurende twaalf jaar managing director van de DDB-dochter Rapp Collins. Zijn carrière begon hij bij VNU.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in