Overslaan en naar de inhoud gaan

'Maatschappelijke organisaties werken samen met bedrijfsleven voor het geld'

De voornaamste redenen voor maatschappelijke organisaties om met bedrijven samen te werken, zijn de (extra) financiële middelen en het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ruim driekwart van de maatschappelijke organisaties wil volgens de monitor meer zicht krijgen op het rendement van Maatschappelijk Betrokken Ondernemen. Daarnaast vinden ze dat de overheid meer aandacht moet besteden aan Maatschappelijk Betrokken Ondernemen.

related partner content for mobile comes here

De is een samenwerking tussen MOVISIE en MVO Nederland. Na het invullen van 15 vragen ontvangen respondenten gratis schriftelijk advies op maat waarmee ze het succes van de MBO-activiteiten kunnen vergroten. Na het invullen kunnen de antwoorden ook direct vergeleken worden met die van andere respondenten. Zo zien organisaties bijvoorbeeld wat collega's als belangrijkste argumenten opvoeren om met bedrijven samen te werken. En ook wat zij als kansen en belemmeringen zien om partnerschappen te ontwikkelen en uit te bouwen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in