Overslaan en naar de inhoud gaan

Kobalt werkt samen met Posterscope voor outdoor

Kobalt gaat voor de inkoop van out-of-home-media samenwerken met Posterscope, onderdeel van concurrent Aegis Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 1 april worden de krachten van beide partijen gebundeld. Daarmee verwachten Posterscope en Kobalt naar eigen zeggen nog beter in te kunnen spelen op de inkoopverwachtingen van klanten. Kobalt-directeur Marceline Beijer: 'Adverteerders van Kobalt en Posterscope zullen niet alleen profiteren van de bundeling van inkoopkracht, maar ook zullen consumer insights en de ontwikkeling en optimalisering van vernieuwende planning en buying tools een extra impuls krijgen.'

related partner content for mobile comes here

Volgens Beijer is het in tijden dat out-of-home-communicatie steeds complexer wordt, belangrijk om een out-of-home-partner te hebben waardoor meer rendement uit investeringen kan worden gehaald.

Aegis Media-baas Arjan Pomper (namens Posterscope): ‘Mede door het volume van Kobalt kan Posterscope in Nederland de wereldwijde ambitie waarmaken om de grootste partij te zijn in de inkoop van out-of-home-media.'

Posterscope Nederland ging in 2007 van start en is onderdeel van de wereldwijde Posterscope organisatie, met 35 kantoren in 20 landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in