Overslaan en naar de inhoud gaan

Jort Kelder moderator Koffiedik Kijken 2016

Ook de vierde spreker is bekend: Taco Rijssemus, director Media bij KRO-NCRV.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Taco Rijssemus was betrokken bij de fusie van omroepen NCRV en KRO naar KRO-NCRV. Hij was daarvoor actief bij SBS, en is ooit begonnen als correspondent bij Omroep Gelderland.

Eerder werden al drie sprekers bekendgemaakt: Erik van Engelen, Directeur Consumenten van Eneco en Marketeer of the Year 2015. Hij wordt geroemd om zijn consistente aanpak, voorbeeldfunctie en lef.

related partner content for mobile comes here

Jacqueline Smit begon 1 november als Commercieel Directeur van TMG Landelijke Media. Daarvoor was zij als ceo van 538 Group mede verantwoordelijk voor de digitale transitie van het radiobedrijf.

In 2013 werd zij verkozen tot ‘Cross Media Vrouw van het Jaar’.

Tom de Bruyne is mede-oprichter, creative director en partner van Sue Amsterdam. Als columnist van Tijdschrift voor Marketing, blogger en publicist in Adformatie en als spreker levert hij veelvuldig een belangrijke bijdrage aan het vakinhoudelijk debat, vooral als het gaat over ‘slimme marketing voor een online publiek’.

De vier prominenten delen hun visie en geven voorspellingen voor 2016. Naast de winnaar van het Gouden Koffiekopje 2015 worden ook de winnaars bekendgemaakt van de , de lijst van 100 vakgenoten die in 2015 het verschil maakten.

Jort Kelder is dit jaar de moderator.

Het evenement, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op afkomen en dat wordt georganiseerd door IAA en Adfo Groep, is op 7 januari in het KIT Tropeninstituut, Mauritskade 63 in Amsterdam.

De inloop is om 15.30 uur, het programma start om 16.00 uur en wordt afgesloten met de Nieuwjaarsborrel.

Wie volgen Mark Woerde van Lemz, Barbera Wolfensberger van tegenwoordig TMG en Ruud de Langen van Mindshare Nederland op als de nummers 1,2 en 3 in de Adformatie100 en wie wint het : Mark Woerde van Lemz, Matthijs Moeken, (destijds) van Jumbo, Ashley Vinson van Twitter of Willem-Albert Bol van De Persgroep Nederland?

Ga naar de site van Koffiedik Kijken en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in