
De in sommige kringen zeer bekende reclamecomponist Ilja Gort presenteert vanmiddag in Amsterdam een nieuwe loot aan zijn wijnbusiness: Qool Wines.
Nu timmerde Gort met zijn Tulipe (vooral de rosé) al aan de weg, maar nu komt hij met wijnen die minder alcohol bevatten: 8 procent. Er is een trend dat wijn steeds meer alcohol krijgt en dat staat haaks op de trend om verantwoord wijn te drinken, meent Gort.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftMinder alcohol betekent ook minder calorieën en dat ligt momenteel ook goed. Dus: Gort presenteert zijn nieuwe wijntjes, die net als zijn Tulipe bij AH te koop zijn, voor 5,69 euro.
In Frankrijk zullen ze er van gruwen, het design zal daar ook niet in de prijzen vallen, maar voor de Nederlandse consument lijkt het wel wat?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee