Overslaan en naar de inhoud gaan

Hi prepaid pakket voor kinderen met educatief element

KPN dochter Hi heeft speciaal voor kinderen om de bovenbouw van de basisschool Hi PrePay Young gelanceerd. Bij deze prepaid dienst voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt De Telegraaf. Op de van de nieuwe jongerendienst vinden bezoekers naast verkoopinformatie ook voorlichtingsfilmpjes en tips. Ook leren kinderen omgaan met de financiële consequenties. Voor dit educatieve gedeelte is een samenwerking aangegaan met Nibud.
Wie Hi PrePay Young pakket aanschaft krijgt een speciale prepaid simkaart met een beginsaldo van tien euro. Met het oog op de veiligheid krijgen kinderen die geen belbudget meer hebben, twee gratis nood-sms'jes.

related partner content for mobile comes here

De telecomprovider zegt niet op de stoel van ouders of school te willen zitten, maar dwingt zichzelf wel om maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen. “Wij richten ons op de bovenbouw van de basisscholen. Belangrijke aspecten met het opvoedkundige karakter zijn: veiligheid, kostenbewustzijn en etiquette," benadrukt Hi-directeur Marion Koopman die verantwoordelijk is voor het project tegenover het dagblad.

De KPN-dochter heeft becijferd dat kinderen steeds jonger een mobiele telefoon hebben. Ruim 55 procent in de leeftijd van acht tot twaalf jaar heeft een mobieltje. Bij twaalfjarigen is dat 88 procent. De meeste kinderen krijgen op tienjarige leeftijd een gsm. Scholen gedogen het gebruik, maar hanteren in veel gevallen wel huisregels. (Telegraaf)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in