Hema slaat plank mis met duurzame promotie
Hema werkt hard aan zijn biologische assortiment. De hamburgers en het ijs in het restaurant, het gebak, de koffie en de thee. Daarnaast komt Hema binnenkort met een vegetarische hamburger van de Vegetarische slager.
De retailer wil dit graag laten weten aan zijn publiek. Het nieuwe streven wordt gecommuniceerd middels de pay off ‘zo makkelijk kan beter eten zijn’.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaMaar in de in de context van een snackaanbieding ‘hotdog en energiedrank’ komt zo’n missie toch een beetje raar over...
zomakkelijkkanbeteretenzijn.jpg
Het publiek begrijpt het in ieder geval niet en laat dat weten via Twitter:
worst2.jpg
worst3.jpg
Hema heeft inmiddels zijn excuses aangeboden middels een persbericht en de poster weggehaald uit de filialen.
Hema zegt in het persbericht: ‘Zoals je aan bovenstaande zaken ziet, zetten we ons echt in om eten op alle fronten beter te maken. We zijn nog niet perfect - maar we doen ons best. We waarderen het overigens dat consumenten ons scherp houden en staan altijd open voor suggesties en commentaar.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid