Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema slaat plank mis met duurzame promotie

Hema denkt dat een hotdog en een energiedrankje de beste combi vormen om het publiek te wijzen op de nieuwe duurzame missie: ‘zo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hema werkt hard aan zijn biologische assortiment. De hamburgers en het ijs in het restaurant, het gebak, de koffie en de thee. Daarnaast komt Hema binnenkort met een vegetarische hamburger van de .

related partner content for mobile comes here

De retailer wil dit graag laten weten aan zijn publiek. Het nieuwe streven wordt gecommuniceerd middels de pay off ‘zo makkelijk kan beter eten zijn’.

Maar in de in de context van een snackaanbieding ‘hotdog en energiedrank’ komt zo’n missie toch een beetje raar over...

Het publiek begrijpt het in ieder geval niet en laat dat weten via Twitter:

 

Hema heeft inmiddels zijn excuses aangeboden middels een en de poster weggehaald uit de filialen.

Hema zegt in het persbericht: ‘Zoals je aan bovenstaande zaken ziet, zetten we ons echt in om eten op alle fronten beter te maken. We zijn nog niet perfect - maar we doen ons best. We waarderen het overigens dat consumenten ons scherp houden en staan altijd open voor suggesties en commentaar.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in