Overslaan en naar de inhoud gaan

Grote Marketing Enquête staat online

Nederlandse marketeers zijn bang voor internet, de mondige consument en budgetten. Zo blijkt uit de Grote Marketing Enquête 2008, het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De enquête staat vanaf vandaag ook online, op .

related partner content for mobile comes here

Enkele uitkomsten:

Tweederde van de marketeers vindt de versnippering van mediabudgetten, mede door de inzet van internet, eerder een uitdaging dan een probleem.

Een derde dreigt het overzicht als gevolg van die versnippering wel eens kwijt te raken.

Als reactie op de versnippering wordt in 40 procent van de gevallen voor enkele preferred partners gekozen. Een even grote groep kiest specifiek voor sites met een bepaald umfeld.

Een kwart huurt specialisten in, terwijl een kleine 20 procent het budget parkeert bij enkele grote partijen.

Er worden dus meerdere strategieën gevolgd om overzicht te behouden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in