Frisdrankmerk lanceert 'menselijke fruitautomaat'
Het Engelse frisdrankmerk J20 heeft voor mobiel de 'Human Fruit Machine' uitgebracht. Het is een augmented reality kroegspel, waarbij je…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Engelse frisdrankmerk J20 heeft voor mobiel de 'Human Fruit Machine' uitgebracht. Het is een augmented reality kroegspel, waarbij je vrienden de bierviltjes van J20 voor zich moeten houden, waardoor er een fruitautomaat wordt gecreëerd. Diverse J20 prijzen zijn er hiermee te winnen, waaronder de jackpot van £5,000.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De augmentend reality campagne is ontwikkeld door het reclamebureau Iris en kan in veel Engelse pubs worden gespeeld. Klik hier voor meer info en een video van deze nieuwe campagne.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe app is voor Android en iPhone beschikbaar. Om het te spelen moet je alleen nog aan die filtjes uitkomen..
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid