Overslaan en naar de inhoud gaan

De zaak Ruis

Morgen in de Telegraaf: het verhaal van de zusjes Ruis. Dochters van voortijdig overleden quizmaster Willem. De zusjes zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Morgen in de Telegraaf: het verhaal van de zusjes Ruis. Dochters van voortijdig overleden quizmaster Willem. De zusjes zijn jarenlang psychisch en fysiek mishandeld door hun stiefmoeder. Althans, dat is de aanklacht. Die stiefmoeder is Ellen Damsma, managing Director Nationale Postcode Loterij. De zusjes Ruis worden bijgestaan door communicatie-deskundige Jeroen Sparrow 'in het naar buiten brengen van hun schokkende relaas', aldus de Telegraaf. Ik vraag me twee dingen af: waarom moet zo'n persoonlijk drama eigenlijk 'naar buiten worden  gebracht'.  En waar hebben de zusjes Ruis nu precies een communicatiedeskundige voor nodig? Het nummer van de Telegraaf staat toch in de gids? Of zit hier soms een mediastrategietje achter?

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in