DA, DA D'Attance en STIP worden DA
Met ruim 700 drogisterijen wordt DA de grootste drogisterij/parfumerie keten onder één merk in Nederland. DA D'Attance houdt wel een eigen herkenbaar gezicht en naam. De nieuwe uitstraling van DA is visueel vertaald in een nieuw logo en kleurenpallet dat ook in het winkelinterieur en -exterieur (gevel) te zien zal zijn. Daarnaast wordt aan het assortiment nieuwe invulling gegeven en start DA volgend jaar met een nieuwe reclamecampagne. De kleur magenta blijft de centrale kleur voor het DA merk.
Het nieuwe DA moet ‘hét merk voor vrouwen in Nederland’ worden, warmer en vrolijker, met een sterke focus op schoonheid en gezondheid. Verwennen, aandacht en je lekker voelen zijn de kernwaarden van DA, die in alle uitingen terug te vinden zijn. Hans van Hooren, hoofd marketing DA: "Hoewel klanten ons dit jaar voor het zevende jaar op rij verkozen als beste drogisterijformule, bleek uit onderzoek ook dat zij ons te bescheiden vinden en behoefte hebben aan een eigentijdser DA. Door de drie formules te bundelen tot één sterk merk, vergroten we onze zichtbaarheid en herkenbaarheid in de markt.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn de winkels zelf komt op de communicatie meer nadruk te liggen, onder meer door spannender interieurs en opvallend point-of-sale materiaal, die klanten aanzetten zichzelf te verwennen. Hier liggen grote kansen voor de drogist en DA in het bijzonder, aangezien liefst 60% van de aankopen pas in winkel wordt bepaald. Ook zullen we regelmatig verrassende acties inzetten en aanlokkelijke aanbiedingen doen, die klanten voortdurend in verleiding brengen. In dat kader moet ook het sponsorschap van de nieuwste musical van Joop van den Ende, Mamma Mia! worden geplaatst.
De nieuwe huisstijl komt overal in terug: van internet tot de huisfolders, van de winkelgevels tot op de huismerkartikelen. In de loop van 2004 kan niemand er meer omheen en ziet het magentaroze op straat."
Voor de klant wordt DA nieuwe stijl begin volgend jaar zichtbaar. Dan wordt gestart met de ombouw van winkel- gevels en -interieurs. In week 1 start de nieuwe reclame campagne en in week 2 worden de eerste nieuwe actiefolders verspreid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid