Overslaan en naar de inhoud gaan

Burennetwerk Amsterdam laat ‘goede buren’ eigen campagne voeren

De non-profit stichting hoopt met de guerilla-actie meer naamsbekendheid op te bouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisering van de campagne.

related partner content for mobile comes here

In Amsterdam wonen genoeg ‘goede buren’: mensen die niet te beroerd zijn hun handen uit de mouwen te steken om te helpen, een klusje of boodschap te doen óf om een praatje te maken. Er weten alleen nog te weinig Amsterdammers van het bestaan van de stichting.

IAmGoedeBuur

De campagne werd afgetrapt met een ‘hack’ van het IAmsterdam-logo op het Museumplein, wat een hoop free publicity heeft opgeleverd. Daarnaast voerden ruim 800 bestaande goede buren van Burennetwerk zelf campagne door de boodschap ‘ik ben goede buur’ en ‘goede buur was hier’ door de stad te verspreiden.

Alle communicatie verwijst naar de website , waar op een interactieve kaart is te zien wie de goede buren zijn en wat ze doen. Het Burennetwerk hoopt op deze manier gezicht te krijgen en biedt daarbij een platform voor verhalen achter de goede buren.

Een registratie van de campagne is sinds deze week online te bekijken:

Credits
Klant: Burennetwerk Amsterdam
Bureau: Eigen Fabrikaat
Fotografie & Film: Mark de Rouw
Editor: Erwin Verweij
Drukwerk: MullerVisual Communication
Geluidsstudio: Sound Circus
Voice over: Paul Groot
Online development: Innerworld.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in